Szeretettel köszöntelek a Dongó motorosok közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Dongó motorosok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Dongó motorosok közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Dongó motorosok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Dongó motorosok közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Dongó motorosok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Dongó motorosok közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Dongó motorosok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát Révész Sándor indította 11 éve
Vettem egy dongó motort fel szereltem be járattam kb 300km/óra van benne és ezeknek 2 literes a tankja. És az enyém a 2 l 90 km/ó alatt meg eszi!!! A tű legalul van! és igy is ez a fogyasztás maradt! Mit csináljak vele hogy kevesebb legyen? Ja és az átlag tempóm 30 km/ ó!!!! És ez nem városban használom!!!
Hozzászólások eddig: 3
Medveczki Zsolt üzente 7 éve
Írom ide. A kínai szetben 44 fogas kerék van hátul, lecseréltem 30 fogasra. Igen határozottan gyorsabb lett, (50-55km/ó) és még bírja az egri dombos viszonyokat, bár a segítséget megköszöni. Eddig a 80-asnak írt 66 köbcentis blokk alulról a második rovátkába illesztett súbertűvel 2 litert evett százon. Alföldre ideális! Hamarosan mérem így a fogyasztását enyhe emelkedőn, 30km/h-nál.
Eddig kb 200km van benne, de már a hengerfej tömítésnél szivárog. 1mm-es alulemez ugye. A boltban a sörösdobozt ajánlották. Ti mit szóltok ehhez?
Lehet, hogy csak beképzelem, de a 30-as fogszámú kerékkel a kormány rezgése is csökkent, nagyon jó vele menni!
Medveczki Zsolt üzente 8 éve
Zoli neked szerencséd volt, mert én egy 80 köbcentiset vettem, és 66 köbcentiset kaptam. Olcsó volt de ritka egy szutyok az egész, kicseréltem az összes csavart belső kulcsnyílásúra, és a hajtómű is porszáraz volt. A csavarok közül némelyik laza volt, némelyik agyonra húzva. A tekercsen újítottak, csak a gyújtást intézi, és a kiemelő sem volt a készletben. Az égéstérben volt némi forgács, a gyertya szerintem rövid. A hengerfej csavarok barkács módon alátétekkel megemelve. Egyszóval, a motorblokk is egy kit, nekünk kell összerakni, ha jót akarunk!
Kétyi Zoltán üzente 11 éve
Hány köbcentis a lökettérfogata?Mert bizony előfordul hogy nem annyi amennyit írnak.Az előzö motorom 50cc-nek volt feltüntetve de mint később kiderült,70-80 körül volt,és 3 liter felett fogyasztott.Igaz erő is volt benne...A mostani 48cc-nek van írva és úgy nézem kb annyi is lehet(pontosan nem mértem le)és kb 2 litert fogyaszt.Más ötletem nincs.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás