Szeretettel köszöntelek a Dongó motorosok közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Dongó motorosok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Dongó motorosok közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Dongó motorosok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Dongó motorosok közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Dongó motorosok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Dongó motorosok közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Dongó motorosok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát Tóth Ferenc indította 14 éve
Sziasztok!
Ezt írjátok be google kép keresőbe.
( Garelli Mosquito cyclemotor. )
Hozzászólások eddig: 93
Utassy László üzente 9 éve
Üdv János!!!
Köszönöm a dícséretet!!! Én ezeket az eldobált, de még az én lehetőségeimmel életre kelthető járműveket úgy tekintem, mint egy kis beteg de élni karó "állatkát"...egyszerűen meg kell menteni!!!
Bár már bennem sincs annyi spiritusz mint régen...valaha az első DCsepelem olyan ócskavashalmazból állt talpra, hogy még a MÉH telep is fintorogva vette volna meg... :-)
Specker János üzente 9 éve
Üdvözöllek kedves László!
Igazábol az szép amit te alkottál. Mindíg csodáltam azokat az embereket akik sok önfeláldozással, fáradozással megalkotnak egy csodát, egy olyan valamit amin mások, mi, csak ámuldozunk.
Gratulálok!
De próbálkozom...
Utassy László üzente 9 éve
Specker János üzente 9 éve
Sziasztok dongósok! Nekem egy kínai dongóm van, amit itthon is be lehet szerezni.
Hosszas agyalás után kitaláltam valamit ami talán benneteket is érdekel.
A hajtás jobb oldali átvitele, hogy lehessen használni a sebességeket.
Kicsit hasonlít arra amit a you tubon találsz, (azt én is megcsináltam, 1 évembe és rohadt sokba került) de ez sokkal egyszerübb. Nem kell hozzá a racsnis hajtókar.
Most fogok bele az újításomba, ami már 4 éve ott van az orrom előtt de csak most jöttem rá a megoldásra.
Ha érdekel valakit, szivesen megosztom hogy haladok.
Üdv mindenkinek: oldspeky
Utassy László üzente 10 éve
Köszönöm Feri!!
A baj, csak az, hogy közel sem olyan mint eredetileg lennie kellene...de...se lehetőségem, se pénzem nincs, skandináviai börzéket látogatni. Egyébként akit érdekel: A Dongó nyomatékosabb, kisebb fordulatszámon működik...ez a Nimanhbolagen blokk viszont nagyon csendes, és szinte félelmetesen gyors kb. mint egy Babetta...( persze ez relatív gyorsaság) a dombokat is jól bírja, meglepő módon. Fogyasztást még nem tudok, de nem is lényeges annyira.
Eredetileg így nézett ki:
Tóth Ferenc üzente 10 éve
Utassy László üzente 10 éve
Annak ellenére, hogy Karácsonykor már gurult, a végleges állapota ez:
Tóth Ferenc üzente 10 éve
Utassy László üzente 10 éve
Utassy László üzente 10 éve
Köszi Feri!!!!
Ma be buktam az ékszíj vásárlást...megmértem (kb.) 8-as műanyagcsővel, hogy kell rá 13x1800 mm-es hajtó ékszíj, nos nem megy fel rá :-( De most már tudom, hogy az 1900-as az jó lesz!!!
Mivel skandináv belpiacos, van ugyan kezelési könyve, a neten, svédül..(kicsit hasonlít a németre..) de az ékszíj méretét az szüzmáriának se árulják el a kezelési könyvek... :-)!!!! De hát a veteránozás ettől a küzdelmektől szép!!!
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás