Szeretettel köszöntelek a Dongó motorosok közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Dongó motorosok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Dongó motorosok közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Dongó motorosok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Dongó motorosok közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Dongó motorosok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Dongó motorosok közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Dongó motorosok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
Megvolt az első teszt motorozás. Nem kiméltem a gépet,murvabányátol,az öt hat kilométer hosszú emelkedőig mindent kapott,de azért jól bírta,a váltó szépen teszi a dolgát,az áttételezésnek köszönhetően állóhelyből emelkedőnek is el lehet vele indulni pedálozás nélkül,sík terepen vígan felgyorsul 60-70 km/h-ra,menne még jobban is,de nem igen volt merszem kissebre tenni a váltót,mert a hátsó villa kopotsága kicsit imbolygóssá teszi a gépet.Van még mit ténykedni rajta.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!