Szeretettel köszöntelek a Dongó motorosok közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Dongó motorosok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Dongó motorosok közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Dongó motorosok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Dongó motorosok közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Dongó motorosok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Dongó motorosok közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Dongó motorosok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
Remélem nem gond hogy egy új galériát nyitottam,de szerintem ezek a kis járgányok is megérnek egy misét.Tudom nem éppen dongó,de a papírjai szerint még biciglinek számít.
Lényegében egy modernkori babetta,az erőforrása egy négyütemű,kétsebességes autómata váltós 300 wattos motor,amit elláttak egy önindítóval is azoknak akik betekerés nélküli kényelmet kedvelik.
A váz elég masszívnak tünik,irányjelzők elől,hátul,elektromos duda,a müanyag idomok eléggé rideg anyagból vannak,így nagyon könnyen törnek(nekem is már ki volt törve egy darab az aksitartóból mire megérkezett.Ha összeszerelve vesszük,két tankal kapjuk,egy az ülés,egy pedig a csomagtartó alatt,amit én fel sem szereltem,kapunk még egy szétnyitható csomagtartót,ami zárt állapotban ülésként is használható,amihez még két jólmegtermett lábtartó is dukál,ez sem került felszerelésre,met eléggé ormótlan látványt nyújt a gépen,és a tömege sem elhanyagolható.
A motorja nagyon csendes,szinte észre sem vettem első indításkor hogy már működik.Teljesítménye ellenére szépen viszi a kb 45-50 kilós motort plussz a magam kis 85 kilómat,az elindulás nehezen megy neki,de pedálrásegítésre nem igen szorul,ha van egy kis lendülete elég komoly emelkedőket is le bír küzdeni.
Kényelem,az első villa egy kicsit kemény,a hátsó pedig egy egyszerü bicigli rugóstag,így az út egyenetlenségeit inkább csupán az ülés csillapítja.A pedál egy kicsit mélyen van és a hajtókarok is rövidek,de ha az ember bedönti egy kicsit a kanyarba,már így is hosszúnak bizonyulnak,a padkákkal is ovatosan kell bánni mert könnyedén leér a blokk.
Összességében egy nagyon jó kis motorizált bicaj,se több se kevesebb.
Elnézést ha kissé hosszúra nyúlt az irományom,de még így is oldalakat lehetne írni róla és még csak pár kilométert mentem vele.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!